Έκκληση βοηθείας απο μητέρα 6χρονου κοριτσιού

Όπως λέει η μητέρα...
Έχω προβλήματα υγείας που δυστηχως δεν μπορώ να εργαστώ και ζω με 120 ευρώ κάθε τρεις μηνες η κορούλα μου επίσης έχει πρόβλημα με τα ματάκια της και κάθε 6 μήνες την πηγαίνω στο παίδων γιατί στην περιοχή μου δεν υπάρχει παιδοφθαλμιατρος σας παρακαλώ ζητώ την στηρίξει σας να μην βρεθώ στους δρόμους με την κορούλα μου και ο λόγος είναι γιατί έχουν μαζευτεί τα χρέη και δεν έχω να αντεπεξέλθω.

Υπάρχουν χαρτιά που αποδεικνύουν τα προβλήματα μου η κορούλα μου δεν πηγαίνει της περισσότερες φορές σχολείο γιατί δεν έχει φαγητό δεν έχει παπούτσια, δυστυχώς έχω καταδικάσει το ίδιο μου το παιδί να υποφέρει και να στερείτε στην τόσο τρυφερή ηλικία πράγματα που είναι τα πιο απλά, φαγητό και σε λίγο καιρό και την στέγη, για αυτό κάνω έκκληση σε κάθε συνάνθρωπο να μπορέσει να με βοηθήσει να κάνω την κορούλα μου να ξανά χαμογελάσει .

Σας παρακαλώ πολύ όποιος μπορεί με την οποιαδήποτε συνδρομή να με βοηθήσει!
Ευχαριστώ πολύ θα σας αναγραψω απο κατω τον αριθμό λογαριασμού της τραπεζα Πειραιώς:

IBAN GR 4101_7134_3000_6343_1273-89256 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσφατα άρθρα

Recent Posts Widget